Selamat Menyambut Ramadan 2024

Diumumkan ketibaan bulan yang dinantikan bagi seluruh umat Islam di seluruh dunia!

 

Ahlan wa Sahlan ya Ramadan Kareem 💖

Jom sama2 kita baca niat puasa untuk sebulan dan harian di bawah ni:

 


 
Alhamdulillah semoga kita semua selamat menuju dan berjuang untuk mengejar sebanyak2 ladang pahala yang Allah SWT dah sediakan untuk kita nanti di bulan Ramadan ni. Mommy eez tak berapa prepare sangat kali ni sebab ada beberapa insiden yang berlaku pada mommy eez. Tapi, harapnya mommy eez cepat bangkit dan meneruskan untuk menyebarkan seberapa banyak ilmu yang ada sepanjang bulan puasa ni. 
 
 Mommy eez plan untuk sambung buat ringkasan tadabbur per juzuk. Dulu dah buat sampai Juzuk 8, insha Allah harap dapat habiskan sampai Juzuk 30. 
Doakan ye 😊

 

Mommy eez baca balik post tahun lepas berkaitan dengan harapan pada bulan puasa. Seronok plak baca sebab dapat remind balik apa yang patut mommy eez rasa dan didik hati ni. Tak semua kita rancang kita dapat. Redha dengan segala ketentuan Allah SWT. Yang penting dongibap, kipidap dan terussssskan berjalan sehingga ke mana saja kita mampu. Ni link post lama, kot korang nak baca juga:

 

selamat-datang-ramadan-kareem-2023

 

Link ringkasan Tadabbur ni pun mommy eez tengah usaha siapkan ada di 

 

Page Tadabbur Al-Quran 

(di bahagian Header Bar dekat bawah main photo blog ni) 

 

Semoga bermanfaat buat semua dan semoga ianya menjadi saham pahala yang berpanjangan buat mommy eez dan famili insha Allah.

 

Lavvv,

Mommy EEZ

www.kiddieoasis.com.my

 

p/s: Korang nak dapatkan bacaan buku2 Islamik sempena bulan puasa ni pun boleh usha2 dekat website official Kiddie Oasis ataupun tekan je link Shopee dan Lazada dekat sebelah bar kanan blog ni hokey 😁

No comments:

Post a Comment

Popular Posts