ISRAEL BRANDS to BOYCOTT

Sejak siri perang terbaru di antara Palestin dan Israhell Zionist bermula sejak 2 bulan lepas, ramai yang share list brand barangan dari Israhell untuk diboikot. 

Bawah ni mommy eez share list of brands for you guys to get rid of. Kalau dah terbeli, it's ok. Jangan membazir pergi buang plak. Guna je sampai habis dan tukar plak untuk next time hokey.

This is the least we can do to support our dear brothers and sisters in Palestine. Jangan esok dah sampai masa kena menghadap Allah SWT, dan Allah SWT tanya apa kita buat masa saudara2 kita kena sembelih oleh Israhell z1onist laknatullah ni, sekurang2nya ada usaha kecil kita yang dapat menyelamatkan kita insha Allah. Ini semua saham akhirat ya gaisss... bukan saja2 nak buat. Kita hidup bukan lama sampai 100-200 tahun pun. Akhirat yang kekal selamanya dan infiniti. Itulah tempat yang sepatutnya kita dapat bersenang-lenang bukan di dunia ni. Kita hanya perantau je di alam dunia ni.

Alamak, panjang plak bebel.. itu saja pesanan 2sen mommy eez. Semoga Allah SWT terima segala usaha dan amal kita insha Allah.

Repost #littlearissababyboutique: Boikot!!! Memang tak nampak besar tapi kalau ramai2 sepakat bersatu mesti boleh! #freepalestine


p/s : Selain brand di atas, korang boleh juga check online brand2 lain dekat link di bawah:



Dekat app Misi Rakyat boleh juga check cuma list mereka masih belum comprehensive. 

Harap dapat membantu korang sedikit sebanyak dalam usaha mematahkan ekonomi Israhell Z1onist laknatullah ni insha Allah.


Lavvv,

Mommy EEZ


No comments:

Post a Comment

Popular Posts