Review Botol Susu - NUK Woodlands 5oz

Assalamualaikum!

Sebenarnya dah lama nak post pasal botol susu NUK design Woodlands ni. Those mommies yang tengah usha2 design printed untuk botol susu NUK saiz 5oz ni bolehlah cuci2 mata ya.

Design NUK Woodlands 5oz warna blue ni sangat sesuai untuk baby boy. Jom kita tengok gambar commercial botol susu ni dengan actual photo huhuhu~ banyak beza laaaa.


Nampak bersih clean and clear gittew. Tapi botol sebenar berwarna white keruh sikit sebab material botol susu NUK ni dari plastik polypropylene (PP). So jangan tertipu dengan gambar commercial yang nampak macam botol susu ala2 gelas tu.

 
 Standard packaging ada 3 botol dalam 1 kotak. Tapi Mommy EEZ jual loose 1 botol so senang pada mommy yang nak beli 1 botol saja. Botol susu ni made in USA dan authentic ya. Mommy EEZ tak pernah jumpa botol susu tiruan brand NUK mahupun mana2 brand lain.

  

https://shopee.com.my/NUK-Woodlands-Blue-5oz-(Single)-i.4491129.660609922

Ketiga2 gambar ni adalah 1 botol yang sama yang menunjukkan pandangan depan, sisi dan belakang. Nanti jangan minta Mommy EEZ nak design gambar owl saja atau fox saja ya. Semua gambar ada pada 1 botol tu..Hihihi.. 

Yang ni warna pink pula sesuai untuk baby girl mommy semua.





https://shopee.com.my/NUK-Woodlands-Pink-5oz-i.4491129.659555215


Ada customer Mommy EEZ mengadu kata anak dia baru 1 tahun dah tak suka minum susu. Kadang2 kita sendiri kena cari idea untuk galakkan mereka minum susu selain mengharapkan supplemen atau keinginan dia sendiri. Sebabnya pada umur sebegini, anak2 usia 1 tahun ke atas ni sibuk nak bermain sampai tak ingat nak makan atau tidur. Jadi, salah satu cara mommy2 boleh belikan botol susu dengan gambar2 yang menarik supaya dapat tarik minat anak2 untuk mereka lebih minum susu. 

Kalau rasa nak order botol susu NUK ni boleh tekan button BUY NOW warna merah lit lit tu ye. Hihihi.

So tu saja post kali ni. Ada apa2 soalan tentang botol susu brand2 macam NUK, Avent dan Tommee Tippee boleh terus drop chat message di WhatsApp Mommy EEZ hokey!

Lavveyyewww,

Mommy EEZ a.k.a Eda Edlina Zakaria

No comments:

Post a Comment

Popular Posts